Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

Turpak “Evden” 7/24 Desteğe Devam Ediyor…

Güncelleme :03.04.2020

Önce Tedbir Diyen Turpak, COVID-19 Virüsüne Karşı Sıkı Önlemler Alıyor…
 

Turpak, 8000 akaryakıt istasyonuna sunmuş olduğu 7/24 kesintisiz Çağrı Merkezi, Yazılım, Proje, Muhasebe, Satış ve  Alarm yönetim hizmetini, 3000 istasyon için verdiği EPDK mutabakat hizmeti ve 1000 istasyon için WSM ( Sızıntı takip ) hizmetini, tüm dünyada yayılımını sürdüren COVID 19 virüsü sebebi ile alınmış olan iş sürekliliği tedbirleri kapsamında 23.03.2020 tarihi itibarı ile uzaktan çalışma yöntemine geçirmiştir.


Kullanılan santral sistemi üzerinden entegrasyon yapılarak personellerinin evlerine konumlandırılan bilgisayarlar ile hizmet verilen istasyonlar, 7/24 kesintiye uğramadan ofis ortamında olduğu gibi telefon ile  ulaşabilmektedirler.


Çağrı merkezine gelen tüm çağrılar santral sunucu üzerinden yönetildiği için çağrılara ait tüm detaylar KPI raporlarına yansımaya da devam etmektedir.

Bu haber 6947 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Yediyol Holding’in dev projesi Agro Termal’de ilk hasat toplandı... 15.04.2024
Otojet’ten 2025 sonuna kadar 1.000 adetlik şarj noktası hedefi!... 15.04.2024
Turpak, 1 Yılda Akaryakıt İstasyonlarını 15 Bin Ziyaret ile Denetledi!... 15.04.2024
Pegasus, ATP GreenX’in Yenilikçi Yeşil Enerji Platformuna Katıldı ... 15.04.2024
Yapıchem Kimya TKYD Üyesi Oldu... 15.04.2024
Türk Prysmian Kablo SolarEX İstanbul Fuarı’da yeni teknolojilerini tanıttı... 15.04.2024
Şarj Edilebilir Hibrit BYD SEAL U DM-i Avrupa’dan Önce Türkiye’de Satışa Sunuldu... 15.04.2024
Çin nükleer enerjide dünya lideri oldu... 15.04.2024
SEDAŞ, Kocaeli’nin elektrik altyapısını güçlendirmeye devam ediyor... 15.04.2024
Elektrikli araç kullanıcıları bayram tatilinde şarj problemi yaşamadı... 15.04.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.