Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Anadolu Isuzu’nun Teknoloji Merkezi, uzaktan canlı destek ve teknik eğitimlerle distribütör ve servis ağına güç takviyesi

Güncelleme :22.09.2021

 Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu Yetkili Servisleri ve Distribütörleri için özel bir uzaktan öğrenme ve teknik destek projesi geliştirdi. Teknolojiyi en etkili şekilde kullanarak hızlı, kaliteli ve yenilikçi satış sonrası hizmeti sunma hedefiyle hayata geçirilen Anadolu Isuzu Teknoloji Merkezindeki ilk uzaktan eğitim çalışmasını başarıyla gerçekleştirildi.

Anadolu Isuzu, Dünya’nın birçok farklı noktasındaki distribütörleri ve Yurtiçi Yetkili Servislerinin eğitimleri için özel olarak geliştirdiği uzaktan teknik destek ve online eğitim sistemini başarıyla uygulamaya geçirdi. En yeni ve gelişmiş olanakları kullanan Anadolu Isuzu Teknoloji Merkezi, distribütör, servis ve müşterilere hızlı, kaliteli ve teknolojik bilgi ve uygulama desteği sunulmasını sağlıyor. 

Uzman bir teknik destek ekibinin sürekli görev yaptığı Teknoloji Merkezi bünyesinde, uzaktan eğitimlerin düzenlendiği, teknik prosedürlerle ilgili video içeriklerinin hazırlandığı ve online eğitim uygulamalarının yapıldığı stüdyo yer alıyor. Anadolu Isuzu Teknoloji Merkezi üzerinden sunulan eğitimler için kurulan online stüdyoda, gelişmiş kamera sistemleri, özel ses ve ışık düzeni ve büyük ekranların yer aldığı bir altyapı hazırlandı. 

Yurtdışındaki distribütörler ve yetkili servisler için uzaktan eğitimlerin düzenlendiği stüdyoda, distribütör ve teknik servislere yönelik olarak düzenlenen canlı eğitim etkinlikleri sayesinde gerekli prosedürlerin anında ve etkileşimli biçimde uygulanması sağlanıyor. Katılımcılar eğitimlere kamera ve ses sistemleri açık olarak doğrudan katılabiliyor, sorularını anlık olarak yöneltebiliyor ve yapılan teknik işlemleri çok yakından takip edebiliyor. 

Anadolu Isuzu’nun uzman  teknik destek ekibi, teknoloji merkezinde kurulu olan teknolojik ekipmanlar ve yazılım programları sayesinde sahadaki teknisyenlerle görüntülü görüşüp ihtiyacı hızla tanımlıyor ve çözüme kavuşturuyor. Sistemin altyapısı, gerekli tüm doküman ve prosedürlere kolayca erişim ve paylaşım olanağı da sağlıyor. Böylece merkezdeki uzman ekipler en doğru çözüm için nitelikli teknik servis desteğini sağlarken araç başındaki teknisyene de bilgileri detaylı bir şekilde aktarıyor.

Bu haber 1430 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Renault’dan Hafif Ticari Atağı: Yeni Kangoo Ailesi Türkiye’de... 18.04.2024
Diyarbakır'da elektrikli araçlar için kurulan şarj istasyonları yaygınlaşıyor ... 18.04.2024
Toyota, Özel Olimpiyatlar İş Birliğini Uzatarak Kapsayıcı Yaklaşımını Genişletiyor... 18.04.2024
Consus Enerji’nin gelirleri 1 milyar 181 milyon TL’ye net kârı yüzde 176 artışla 209,4 milyon TL’ye ulaştı... 18.04.2024
Petronas Madeni Yağlar ve Mercedes-Benz’den Önemli İş Birliği ... 18.04.2024
Zorlu Enerji, abonelerine dijital faturaya geçme çağrısında bulundu... 18.04.2024
Bakan Bayraktar, 15 Nisan itibarıyla 3 binden fazla maden ruhsat sahasının denetlendiğini bildirdi... 18.04.2024
Kızıldeniz'den yapılan LNG ticareti durma noktasına geldi... 18.04.2024
AB’ye Rusya'dan gelen gaz % 23 arttı... 18.04.2024
DFSK Ticari Modellerinde Nisan Ayına Özel 0,99 Kredi Kampanyası... 18.04.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.