Haber Ekonomi
06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > LPG Başlıkları

Vaillant Group Türkiye, Eylül ayının "En İyi İşveren Markası" seçildi

Güncelleme :10.11.2015

Her sektörden iş ilanlarının yayınlandığı insan kaynakları ve kariyer sitesi Secretcv, Vaillant Group Türkiye İK ekibini, başarılı sosyal medya çalışmaları nedeniyle ödüllendirdi.
 

Kariyer sayfasıyla sektöründe işveren markası algısını yönetmeye başlayan ilk firmalardan biri olan Vaillant Group Türkiye’nin sosyal medya çalışmaları, Secretcv tarafından 5. kez düzenlenen ve 9 kategoride verilen “İK’nın Yıldızları” ödüllerinde, Eylül ayının "En iyi İşveren Markası" ödülüne layık bulundu.

Vaillant Group Türkiye İK ekibine ödül; özellikle Facebook ve Linkedin sayfalarında, çalışan ve potansiyel çalışan olabilecek hedef kitleyle kurduğu interaktif iletişim ve markasını bu platformlarda temsil etme başarısı nedeniyle verildi.

Facebook sayfasında 11.072 takipçisi, Linkedin’de 599 takipçisi olan, düzenli ve hedef kitleye uygun içerikler paylaşan, açık pozisyonları iş ilanı olarak yayınlayan, paylaştığı özgün ve yaratıcı infografiklerle sosyal medyada markasını temsil eden Vaillant; renkli ve zengin iletişiminin yanı sıra paylaştığı içeriklerin etkileşim oranının yüksek olmasıyla da sektöründe dikkat çekiyor.  

Vaillant Group Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Nilüfer Birdal aldıkları bu ödülle ilgili olarak ‘Sosyal medyada yerimizi alarak işveren markamız üzerine çalışma kararını 2015 senesi başında aldık. Tüm İK ekibi olarak önem verdiğimiz bu platformda izlenebilirliği artıracak fotoğraf, video ve haberler üzerinde yoğun bir şekilde çalışmaya başladık. Şirket içerisinde yürütülen tüm faaliyetler, kazandığımız başarılar,  yapılan organizasyonlar şirketimizi dışarıdan izleyen sosyal medya kullanıcılarının dikkatine özenle sunuldu.

Geçen 10 ay zarfında bu çalışmaların geri dönüşünü, yayınladığımız iş başvurularına gösterilen ilgi ve alakadaki ciddi artıştan, başvuru sayısı ve kalitesindeki yükselmeden görüyoruz. İş görüşmesine gelen adayların sosyal medya haberlerimizi yakından takip ettiğini görmek, bizim bu mecrayı önceliklendirme kararımızın çok yerinde olduğunu gösteriyor.

Yeni sene içinde de, bu iletişim kanalında şirket haberlerimizi daha da interaktif, renkli ve merak uyandıran formatlarda sunmaya devam edeceğiz.’ açıklamasında bulundu.

 

 

Bu haber 1087 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Taşıt Tanıma Sisteminde Son Teknoji, Kadomatik... 17.11.2017
Prysmian Group Türkiye, Türkiye’nin yerli enerji hedefleri için güneş enerjisine dikkat çekti... 17.11.2017
BP Türkiye, “Trafik 2017” sempozyumunda güvenli sürüşe dikkat çekti ... 17.11.2017
Shell “Hedef Sıfır” Vizyonuyla Trafik Güvenliği Sempozyumu’nda... 17.11.2017
Türkiye LPG Derneği Başkanlığı’na Eyüp Aratay seçildi... 17.11.2017
SOCAR Türkiye, olimpiyat ruhunu şirkete taşıdı... 17.11.2017
Otokar, Altay Tankı Seri Üretimi için Teklifini Sundu... 17.11.2017
Gazprom'un TürkAkım rotasındaki ülkelere doğalgaz ihracatı arttı... 17.11.2017

 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.