Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

2016 Yılında TORA Whatsapp Hattı 788 Çağrıyı Cevapladı

Güncelleme :17.02.2017

Tora Petrol 10 yılı aşkın süredir çağrı merkezi kanalıyla müşterilerine 7/24 teknik destek hizmeti sağlamaktadır. 

 

  TORA Petrol çağrı merkezinde çalışan müşteri hizmetleri temsilcileri 0850 222 87 22 numaralı destek hattından gelen servistaleplerini karşılamaktadırlar. 2015 yılı başında çalışmalarına bir yenilik daha ekleyerek Whatsapp üzerinden müşterilerine destek vermeye başlayan TORA, 2 yılı aşkın süredir müşterilerine online servis desteği vermeye devam etmektedir.

  TORA Petrol’ün akaryakıt sektörüne yönelik satışını gerçekleştirdiği; Gilbarco akaryakıt pompaları, Washtec otomatik araç yıkama sistemleri, menhol kapakları, dalgıç pompalar, altyapı tesisat ekipmanları, gaz dedektör sistemleri, hava-su saatleri, aydınlatma armatürleri, yağ yakıt ayırıcılar, kompresörler, kaçak kontrol sistemleri ile ilgili teknik destek 0533 386 7971 telefon numarasından Whatsapp aracılığıyla sağlanmaktadır.

  Whatsapp uygulaması ile müşteri temsilcileri dispenser/pompa, tank otomasyon, fırçalı otomatik araç yıkama makinaları, gaz dedektör sistemleri, akaryakıt istasyonu periyodik bakımı, akustik sızdırmazlık testi, kalibrasyon hizmetleri ile ilgili gelen arıza taleplerine çözüm üretmektedirler.

     2016 yılı boyunca TORA Petrol Çağrı Merkezine toplamda 31.559 çağrı gelmiştir. Bu çağrıların; toplam görüşme süresi 1.315 saat, anlık çağrı karşılama oranı %93, kayıp çağrı oranı %7 iken kayıp çağrılara otomatik geri dönüşler sonrası oluşan net kayıp çağrı oranı ise %1 seviyesindedir. TORA Whatsapp hattına ise 2016 yılı boyunca 788 çağrı gelmiştir. Bu çağrıların 639 tanesi anında cevaplanmıştır. Yoğunluk sebebi ile anlık cevaplanamayan Whatsapp çağrılarına ise en geç 7 dakika içerisinde geri dönüşler sağlanmıştır.

  Ayrıca 2016 yılı boyunca, akaryakıt istasyonu alarm takipleri, istasyon periyodik kontrolleri, müşteri memnuniyeti analizleri gibi faaliyetlerden dolayı 28.756 arama gerçekleştirilmiştir. TORA, çağrı merkezi ile ilgili yapmış olduğu analizler sonucunda müşterileri temsilcilerine bağlanmak için bekleme süresinin ortalama 33 saniye olduğunu açıklamıştır. 

 0533 386 7971 telefon numarası ile Whatsapp üzerinden servis desteği verildiği gibi öneri, görüş ve şikayet talepleri alınarak müşteri memnuniyetini ile ilgili çözümler de verilmektedir. 

Bu haber 4402 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Yediyol Holding’in dev projesi Agro Termal’de ilk hasat toplandı... 15.04.2024
Otojet’ten 2025 sonuna kadar 1.000 adetlik şarj noktası hedefi!... 15.04.2024
Turpak, 1 Yılda Akaryakıt İstasyonlarını 15 Bin Ziyaret ile Denetledi!... 15.04.2024
Pegasus, ATP GreenX’in Yenilikçi Yeşil Enerji Platformuna Katıldı ... 15.04.2024
Yapıchem Kimya TKYD Üyesi Oldu... 15.04.2024
Türk Prysmian Kablo SolarEX İstanbul Fuarı’da yeni teknolojilerini tanıttı... 15.04.2024
Şarj Edilebilir Hibrit BYD SEAL U DM-i Avrupa’dan Önce Türkiye’de Satışa Sunuldu... 15.04.2024
Çin nükleer enerjide dünya lideri oldu... 15.04.2024
SEDAŞ, Kocaeli’nin elektrik altyapısını güçlendirmeye devam ediyor... 15.04.2024
Elektrikli araç kullanıcıları bayram tatilinde şarj problemi yaşamadı... 15.04.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.