Haber Ekonomi
06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

İnci Akü, Sosyal Medya’da da en başarılı marka

Güncelleme :09.02.2018

Dünyanın Enerji Uzmanı İnci Akü, SocialBrands Türkiye tarafından gerçekleştirilen ‘Sosyal Medyayı En Başarılı Kullanan Markalar’ endeksi 2017 genel sonuçlarına göre “Otomotiv Yan Sanayi” sektörünün en başarılı markası oldu.
 

Boom Social'ın istatistiksel sosyal medya verilerine dayalı olarak ölçümlenen ve SocialBrands Türkiye tarafından her ay açıklanan ‘Sosyal Medyayı En Başarılı Kullanan Markalar’ araştırması 2017 genel sonuçlarına göre, İnci Akü sosyal medyada gerçekleştirdiği etkin çalışmalar ile ‘Otomotiv Yan Sanayi’ sektörünün en başarılı markası oldu.


İnci Holding ve GS Yuasa iştiraki İnci GS Yuasa’nın öncü markası İnci Akü’nün sosyal medya yönetim tarzının fark yarattığını belirten İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici, “Sosyal medya aracılığı ile tüketicilerimiz bizlerle fikir, öneri ve düşüncelerini paylaşabilme olanağı buluyor. Sosyal medya bizim için sadece bir reklam mecrası değil. Biz sosyal medyaya her zaman tüketicilerimizle karşılıklı konuşabildiğimiz ve ilişkilerimizi güçlendirdiğimiz bir mecra olarak bakıyoruz. Bugün bu başarımızın altında yatan en temel etken, sosyal medyayı yönetim şeklimizi diğer tüm mecralarınkinden ayırmamız, sosyal medya kanallarını da kendi içerisinde bölümlememiz ve bu kanalların gerçeklerine uygun hareket etmemizdir. Örneğin müşteri ilişkileri yönetimimizi Facebook, Twitter ve Instagram’ın ayrışan dinamiklerine uygun hale getirdik. Bu alandaki tavrımızla sektöre öncülük ediyoruz.” dedi.

Bu haber 3027 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Enerji Devleri Petroleum Istanbul 2019'da Buluşuyor...... 15.02.2019
Küresel enerji talebi 2040’a kadar üçte bir oranında artacak... 15.02.2019
Doç. Dr. Hasan Sınar: 21’inci yüzyılın petrolü kişisel verilerdir... 14.02.2019
Uluslararası Doğrudan Yatırımlarda 2018 yılının Aralık ayında yüzde 38’lik artış ... 14.02.2019
TPAO'dan rekor üretim... 13.02.2019
Tüpraş'tan 2018'de 3,7 milyar lira net kâr... 13.02.2019
Fitch: Avrupalı Petrol Şirketleri Fiyatlardaki Oynaklığa Dayanabilir... 13.02.2019
Sorgun’da eğitime TANAP dokunuşu... 13.02.2019
2023’te Türkiye’de Elektriğin En Ucuza Üretildiği Kaynaklar Güneş ve Rüzgar Olacak... 13.02.2019

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.