Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Limak Enerji’den “Sizinle Aydınlanıyoruz” Projesi

Güncelleme :28.06.2018

Limak Enerji, “Sizinle Aydınlanıyoruz” projesiyle çıtayı daha da yükseltmeyi hedefliyor.
 

Limak Enerji, hizmet verdiği bölgede memnuniyeti en üst düzeye çıkarmak amacıyla müşteri deneyimini ölçümleyerek, geliştirme çalışmalarına başladı. Limak Enerji Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, müşteri işlem merkezlerinden işlem yapan müşterilere SMS yoluyla anket uygulayacaklarını belirterek, “Müşterilerimizin deneyim paylaşımlarıyla ilgili geri bildirimlerini alıyoruz. Bu proje ile 15 günde yaklaşık 90 bin müşterinin deneyimi ölçümlendi. Yapılan anketten elde edilen ilk sonuçlara göre memnuniyet oranı yüzde 88 olarak belirlendi” diye konuştu.


Limak Enerji’nin hizmet verdiği bölgede çeşitli nedenlerle öneri-şikayet bildiren ve yüzde 12 gibi bir oranı temsil eden müşteri profili için, düzeltici ve önleyici planlar hazırlandığını belirten Aytac, projenin amacına uygun olarak elde edilen geri bildirimler sayesinde yüzde 100 müşteri memnuniyeti hedeflediklerini kaydetti.

MÜŞTERİ GERİ BİLDİRİMLERİ ÇOK DEĞERLİ

Müşteri memnuniyetini etkileyen faktörlerin etki ve performansını ölçümlemek için bağımsız araştırma kuruluşları ile çalıştıklarını da belirten Aytac, “Müşteri memnuniyet seviyesini en üst düzeye taşımak için planlarımızı ve süreçlerimizi bu doğrultuda tasarlıyoruz. Kalite ve yönetim yaklaşımları doğrultusunda kurumsal mükemmellik anlayışıyla benimsediğimiz EFQM Mükemmellik Modeli ile de sürekli iyileşme çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz” dedi.


Limak Enerji Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, projeye ilişkin şunları söyledi:
“Müşterilerimizin bizimle temas ettiği fiziki mekan, elektronik ortam, işlem süreleri ve iletişim gibi tüm süreçler memnuniyeti açısından önem arz ediyor. Abonelik işlemleri, tahsilat, kampanyalar, güvence bedelleri, online işlemler, mobil uygulama, müşteri işlem merkezleri gibi tüm konularda müşteri geri bildirimlerini titizlikle inceliyoruz. Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için müşteri deneyimi çalışmasını SMS üzerinden hayata geçirdik. “Sizinle Aydınlanıyoruz” müşteri deneyimi çalışmasıyla yenilikçi bir uygulamaya imza atmış olduk”.

 

Bu haber 4647 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mercedes-Benz Türk’ün Yeşil Dönüşüm Sağlayan BioHarmony Projesi Ödül Getirdi ... 07.05.2024
Sıcak havalar elektrikli otomobilleri nasıl etkiliyor?... 07.05.2024
bp’nin ilk çeyrek karı 2,7 milyar dolar... 07.05.2024
Allison Ventures, Niron Magnetics ile Stratejik Yatırım Yapıyor... 07.05.2024
Ulaştırma sektörünün güncel durumu masaya yatırıldı... 07.05.2024
Türkiye'nin Karpowership ve Brezilya'nın Petrobras'ı Amerika'da doğal gaz projeleri geliştirecek... 07.05.2024
Silivri ve Tuz Gölü'ndeki doğal gaz depolama tesisleri enerjisini yenilenebilir kaynaklardan alıyor... 07.05.2024
GAZBİR Başkanı Yaşar Arslan: “Türkiye, Avrupa'ya LNG ihraç edebilir”... 07.05.2024
Çin’in otomotiv devi Geely, Türkiye’ye tekrar dönmek istiyor... 07.05.2024
Mahmut Dede, Schneider Electric Ülke Satış Genel Müdür Yardımcısı Oldu ... 07.05.2024
EPDK 6 şirkete lisans verdi... 07.05.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.