Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa'ya İngiltere'den 'En İyi Müşteri Hizmetleri' Ödülü...

Güncelleme :28.06.2018

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, Best Business Awards'ta "En İyi Müşteri Hizmetleri" kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
 

Türkiye'nin lider enerji şirketi Enerjisa, birçok üst düzey şirketin değerlendirildiği İngiltere'nin en önemli organizasyonlarından biri olan Best Business Awards'ta ödül kazandı. Birçok firmanın CEO veya üst düzey yöneticilerinin ödül jürisinde yer aldığı Best Business Awards'ta 22 kategoride ödüller sahiplerini buldu. Enerjisa, 'En İyi Müşteri Hizmetleri Ödülü'nü kazanarak, müşteri hizmetleri alanındaki başarısını uluslararası alanda da tescillemiş oldu.

İnsan odaklı çalışma anlayışını sürdürüyoruz


Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Murat Pınar, çok kanallı bir yapıyla müşterilere dokunmaya, her alanda hizmet ve çözüm üretmeye büyük bir önem verdiklerini belirtti. Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin müşteri odaklı çalışma anlayışına vurgu yapan Pınar, “AYEDAŞ, Başkent ve Toroslar dağıtım bölgelerimizdeki 20 milyon nüfusa en iyi hizmeti vermek için müşterilerimize dokunduğumuz kanalları çeşitlendirmenin yanı sıra mevcut olanlarda da hizmet kalitemizi sürekli artırmayı hedefliyoruz. 800 çağrı merkezi çalışanımızın hizmet verdiği çağrı merkezlerimizde 20 saniyenin altında bağlanma hızıyla müşterilerimizi dinliyoruz. Dijitalizasyonu tüm süreçlerimizde kullanıyor, entegre kanal yönetimi yapıyoruz. Çağrı merkezimizden, sosyal medya veya mobil uygulamamızdan gelen talepleri tek bir çatı altında mükemmellik hedefi ile yönetiyoruz.Uluslararası standartlarda iş dünyasının temsilcilerinin juride bulunduğu bu değerli ödülü almak bizler için gurur verici ve ne kadar doğru bir yolda olduğumuzun en önemli göstergesi” dedi.

Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin sunduğu hizmetler arasında; AYEDAŞ, Başkent ve Toroslar olmak üzere 3 bölgede 20 milyon nüfusa elektrik kesintilerini bildirmek için kısa mesaj göndermenin yanı sıra elektrik kesintisi, sokak aydınlatma talebi gibi pek çok işlemi yapabilecekleri sektöründe ilk olan mobil uygulama da bulunuyor. Bunları gerçekleştirirken elektrik enerjisi sektöründe, abonelikten müşteriliğe uzanan bir farkındalık oluşturmayı amaçlayan Enerjisa, yarattığı dijital çözümlerle müşterilerin hayatlarını kolaylaştırıyor. Sosyal medya destek hesapları ile de müşterilerine dokunan Enerjisa Dağıtım Şirketleri, twitter üzerinden müşteri başvurularını alarak hızla çözüme ulaştırmak için gerekli aksiyonları alıyor.

 

 

Bu haber 4506 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Akaryakıt sektörünün duayen ismi Ahmet Mert Yılmaz’dan 2.kitap: “Sedef Parmaklık”... 26.04.2024
İpragaz’ı kuran duayen iş insanı Yücel Kurttepeli, hayatını kaybetti… ... 26.04.2024
Astor Enerji’ den Sosyal Sorumluluğa Yenilikçi Yaklaşım... 26.04.2024
Scania Türkiye’nin İlk Laboratuvarı Geleceğin Teknisyenlerini Yetiştirecek... 25.04.2024
Renault Trucks Fest ile yeni Renault Trucks modelleri Türkiye turuna çıkıyor ... 25.04.2024
JAECOO, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı'nda Yeni Enerjili Ürünlerini Sergiliyor!... 25.04.2024
“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”... 25.04.2024
Teksan, 23 Nisan’da Hatay’da çocuklarla buluştu... 25.04.2024
Gaziantep-Şahinbey Belediyesinde Akaryakıt Yönetiminde Yeni dönem; Asis Otomasyon İle Dönüşüm Başlıyor... 25.04.2024
İlklerin Öncüsü Propay Ödeme Teknolojileri'nden 23 Nisan'a Özel Anlamlı Proje: İlk Kredi Kartım İlk Yazar Kasam... 25.04.2024
DEPSAŞ Enerji'den tarımsal sulama abonelerine borç uyarısı... 25.04.2024
AB'nin enerji sepetinde son 3 yılda Rus gazının yerini LNG aldı... 25.04.2024
IEA: 2030 hedefleri için batarya kurulumlarının hızlanması gerekiyor... 25.04.2024
Vestel elektrikli araç şarj istasyonları ‘Kesintisiz Hayatın Gücü’nü sunuyor... 25.04.2024
Siemens Türkiye’nin Enerji Çözümleri, Uşak OSB’de Yıllık 2 Milyon TL Tasarruf Sağlıyor... 25.04.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.