Haberler > Akaryakıt Başlıkları Shell'e "En İyi Müşteri Odaklı Şirket" ödülü![]() 1923'ten bu yana Türkiye’de her zaman “ilk”leri gerçekleştirmeyi ve sektöre “ilham vermeyi” ilke edinen Shell, müşteri odaklı sürdürdüğü çalışmalar, dijitalleşme ve otomasyon alanında hayata geçirdiği örneklerle, Türkiye’de en iyi müşteri deneyimi yaratan şirketlerin ve dönüşüm projelerinin ödüllendirildiği TCXA21’de (Turkey Customer Experience Awards- 2021) “En İyi Müşteri Odaklı Şirket” kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu.Shell'in sektörde kalitesiyle ve verdiği güven duygusuyla ayrıştığını belirten Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı "Misafirlerimize kalite duygusunu yakıtlarımızdan marketlerimize ve tuvaletlerimize, araç yıkama ve bakım servislerimizden güneş enerjisi ve elektrikli şarj sistemlerimize kadar her alanda hissettiriyoruz" dedi.2023'te Cumhuriyet'in 100. yılı ile birlikte Türkiye’deki faaliyetlerinin 100’üncü yılını kutlamaya hazırlanan Shell, yol emniyeti, inovasyon, çevre, engelsiz yaşam ve istihdam programları ile Türkiye’nin gelişimine katkı sağlamak için kararlı çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Tüm dünyada her zaman kaliteli akaryakıtı sunmanın yanı sıra misafirlerine gerçek bir perakende deneyimi sunmayı da hedefleyen Shell, bu amaçla sektörde market deneyimini iyileştirmeye odaklanan, kendi yiyecek ve içecek markasını yaratan ilk şirket olarak dikkat çekiyor.Shell Müşteri Operasyonları ekibimizin en iyi müşteri deneyimi yaratma vizyonu, değişim yolculuğu, dijitalleşme ve otomasyon alanında hayata geçirilen örneklerle harmanladıkları hikayelerini değerlendiren TXCA21 ödül komitesi, Shell'e “En İyi Müşteri Odaklı Şirket” kategorisinde Gümüş ödülün verilmesine karar verdi. 2008 yılından bu yana uluslararası arenada toplamda 12 ülkede
|
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |