Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Uludağ Elektrik Online İşlem Merkezinin Enerjisi Yenilendi

Güncelleme :13.09.2022

 Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’da 5 milyon kişiye hizmet veren Uludağ Elektrik’in online işlem merkezi kullanıcı dostu yüzüyle müşterilerle buluştu. Şirketin kolay erişilebilir bu hizmet kanalından elektrik aboneliğiyle ilgili tüm işlemler yapılabiliyor. 

Müşterilerine diledikleri yerden işlem yapma olanağı sunan Uludağ Elektrik, hizmet kanallarını çeşitlendirmeye ve güncellemeye devam ediyor. Şirket, kullanıcı alışkanlıklarını yakından takip ederek, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak adına online işlem merkezini yeniledi. “Elektrik aboneliğinin kolay yolu” mottosuyla yola çıkan Uludağ Elektrik online işlem merkezinde, müşterilere tüm işlemlerini gerçekleştirebilme olanağı ve kullanıcı dostu bir deneyim sunuluyor. Ayrıca online işlem merkezinin güncel yapısında birçok işlem dakikalarla ölçülebilecek sürelere indirilerek, ciddi bir zaman tasarrufu sağlanıyor.

3 dakikada abonelik

Enerjisi yenilenen online işlem merkezinde kullanıcılar, işlem merkezlerinden yapılan tüm işlemleri zaman ve mekan sınırı olmadan saniyeler içerisinde yapabiliyor. Müşteriler, abonelik başlatma ve sonlandırma, fatura ödeme ve taksitlendirme gibi tüm işlemlerini bu kanal üzerinden yapabiliyor. Aboneliklerini 3 dakika içerisinde tamamlayıp, hızlıca işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar. Ayrıca fatura oluşturma seçeneği ile tüketim endekslerini girip, faturalarını ödeyebilecekleri gibi tüketim grafiği görüntüleme seçeneğinden önceki aylara ve yıllara dönük elektrik tüketimlerini inceleyebiliyorlar. Bilgilerini online işlem merkezi üzerinden güncelleyebilen kullanıcılar, güvence bedeli işlemlerini de bu kanaldan yürütebiliyorlar. 

Uludağ Elektrik müşterileri, 7 gün 24 saat işlem yapabiliyor

Tüm bu kolaylıklardan yararlanabilmek için web tarayıcısı üzerinden uludagelektrik.com.tr linkinden online işlem merkezine gitmek gerekiyor. Müşteriler, kimlik ve abonelik bilgileriyle tüm işlemlerini online işlem merkezinden 7 gün 24 saat hızlı ve doğru bir şekilde yapabiliyor. 

Şirket, abonelik işlemlerinin yüzde 25’ini online kanallardan yapmayı hedefliyor

Tüm işlemleri dijitalden yapma olanağı sunan şirket, gerçekleştirilen abonelik işlemlerinin  yüzde 25’ini online kanallardan yapmayı hedefliyor. Geçtiğimiz aylarda sürdürülebilirlik temelli yaklaşımını daha da güçlendirecek bir kurumsal kimlik dönüşümü gerçekleştiren Uludağ Elektrik, online işlem merkezinin yanı sıra; e-Devlet, işaret dili görüşme hattı ve 444 6 646 numaralı çağrı merkezi ile de pratik çözümler sunuyor.  

Bu haber 1159 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Petlas, 2030 yılına kadar karbon emisyonunu yüzde 58 azaltacak... 06.02.2025
Schneider Electric : “Enerji Verimliliğinde Mevcut Teknolojiler Daha Etkin Kullanılabilir”... 06.02.2025
Global lojistik sektörünün 2025 yılında 11,3 trilyon dolara ulaşması bekleniyor... 06.02.2025
Alman otomobil üreticileri rekabet güçlerinden endişe ediyor... 06.02.2025
Anadolu Isuzu’dan Muğla Büyükşehir Belediyesi’ne 51 Adet Isuzu D-Max Pick-up Teslimatı... 06.02.2025
AKEDAŞ deprem bölgesine 5.2 milyar TL’lik yatırım yaptı... 06.02.2025
CW Enerji ile kadınlar enerjiye yön veriyor... 06.02.2025
IAEA Uzmanları, Novovoronezh Nükleer Güç Santrali’nin 4. ve 6. Güç Ünitelerinin İşletme Güvenliğini İnceledi... 06.02.2025
EPDK, afet bölgelerinde elektrik bağlantı taleplerinin karşılanmasına ilişkin usul ve esasları belirledi... 06.02.2025
Küresel LNG ihracatı 2024'te yüzde 1,6 arttı... 06.02.2025
İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan, OPEC üyelerine ABD yaptırımlarına karşı ortak hareket etme çağrısı yaptı... 06.02.2025
Alışan 2025’e yeni depo yatırımlarıyla girdi... 06.02.2025
Toroslar EDAŞ Dağıtım Direktörü Mehmet Kayacı, deprem sonrası Hatay'daki yatırımları anlattı... 06.02.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.