Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Yeni bir yıldız doğuyor: ZF BASICPOWER

Güncelleme :29.08.2019

ZF BASICPOWER: ZF'nin yeni şanzımanı, yenilikçi şanzıman teknolojisi sayesinde daha iyi konfor sağlıyor.Konfor, sürüş dinamikleri, maliyet azaltma ve yakıt tasarrufuyla ilgili Çin'de giderek artan gereksinimler nedeniyle, pazarda daha verimli tahrik sistemlerine yönelik talepler de artış göstermektedir. ZF'nin yeni şanzıman teknolojisi, inşaat makinelerinin özel çalışma koşulları için geliştirilmiş ve yüksek dinamiğinin yanı sıra düşük hızda bile yüksek tork sağlayan bir konfor seviyesine sahiptir.
 

ZF, mevcut ürünleri ve pazara uyarlanmış yeni gelişmeleriyle hem yerel hem de uluslararası müşterilere destek olmak amacıyla özellikle Off-Road pazarı için, Çin'de Satış, Uygulama, Servis ve Mühendislik uzmanlarından oluşan tam zamanlı bir ekip oluşturarak, bu yenilikçi ürünleri sayesinde, pazarlardaki kalıcı değişimi değerlendirerek aktarma organları teknolojisinde sektör lideri konumuna gelmiştir.


İnşaat makinelerinin özel çalışma koşulları için geliştirilmiş ve yüksek dinamiğinin yanı sıra düşük hızda bile yüksek tork sağlayan ZF'nin yeni şanzımanı BASICPOWER ile mevcut WG 200 ürün serisi büyüyor. Yeni şanzıman, köklü ERGOPOWER teknolojisine dayanmaktadır. Gelecek nesil ürünler, tekerli yükleyici ve greyder şanzımanlarının mevcut pazar konumunu korumakta ve genişletmektedir. Bu nedenle, ERGOPOWER bileşenleri eşzamanlı olarak makul ve en uygun maliyetlerle yerelleştirilerek mümkün olan en yüksek standardizasyonun elde edilmesi amaçlanmaktadır. Şanzıman dört ve altı devir seçeneklerine sahip olduğu gibi standart PTO ya da çift PTO ile de kullanılabilir.


Yeni çözümün sunduğu avantajlarda amaç, ZF'nin ürün portföyündeki yüksek hat bileşenlerinden yola çıkarak mevcut WG 200'e kıyasla yeni şanzımanı daha da büyütmek ve geliştirmektir. Bu yükseltilmiş teknoloji sayesinde, pratik uygulamalarda daha yüksek çekiş eforu ve hız konusunda kesin kriterler ve bunun yanı sıra akıllı ve verimli bir vites değiştirme stratejisi ile daha yüksek bir performans seviyesi elde edilmektedir. Geliştirilen vites kademeleri ve minimize edilen sürtünme kayıpları sayesinde yakıt tüketimi de en aza indirilmiştir. Azaltılmış gürültü seviyesi ve geliştirilmiş otomatik mod ile mevcut pazar standardına göre daha iyi bir rahatlık sağlamaktadır. Kullanıcılar, bu inovasyondaki sağlam tasarım sayesinde kolay bir bakım ve uygun toplam sahiplik maliyeti gibi avantajlar da elde etmektedir. ZF şanzıman yönetimi alanında trendleri de belirlemektedir. Yeni ERGOCONTROL II ünitesi, daha geniş ve özelleştirilmiş bir işlevsellik sunan tekli araç içi hidrolik kontrolünü teknik şanzıman yönetimi ile birleştirmektedir. Çin'de tasarlanan ve üretilen bu yeni teknoloji, hem üreticiler hem de kullanıcılar için konfor sağlayarak ZF'nin güçlü pazar konumunu güçlendirmektedir.
 

 

Bu haber 4613 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
AB, 2027’nin sonuna kadar Rusya'dan gaz alımını sonlandıracak ... 04.12.2025
Bakan Bayraktar: “Maden ihracatımız 6 milyar doları aşacak”... 04.12.2025
Tur Transit Lojistik, 45. yılını yeni MAN araç yatırımıyla taçlandırdı... 04.12.2025
Rusya'nın petrol ve doğal gaz gelirleri kasımda % 33,8 düştü... 04.12.2025
En Yakıt’tan Aralık’ta Avantajlı Yolculuk Fırsatı... 04.12.2025
Tekser, ISK-SODEX 2025 Fuarında Bir Kez Daha Boy Gösterdi!... 04.12.2025
Brisa’dan “Kışa Güvenli Hazırlık” Çağrısı... 04.12.2025
Rosatom'un Novolakskaya RES'inden Rusya Birleşik Elektrik Şebekesine Elektrik Verilmeye Başlandı ... 04.12.2025
Elektrikli Araçlarla Lojistik Dönüşümü Türkiye Ne Kadar Hazır?... 04.12.2025
Gözde Avcıoğlu Avdel, CMS Jant’a CIDO – OT/IT Direktörü Olarak Atandı... 04.12.2025
Beta Enerji, Engelliler Spor Kulübü’ne 3. Kez İsim Sponsoru Oldu... 04.12.2025
BOTAŞ, enerji şirketleri ENI ve SEFE ile iki uzun dönemli LNG anlaşması imzaladı... 04.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.