Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Prometeon’dan elektrikli ve hibrit otobüsler için geliştirilmiş “MC:01 e-URBAN” serisi

Güncelleme :26.02.2020

Dünyanın endüstriyel lastik odaklı tek şirketi, Pirelli marka premium endüstriyel ve ticari lastiklerin lisanslı üreticisi Prometeon’un “MC:01 e-URBAN” serisi yakıt verimliliği ile yüksek dayanıklılık ve performansı bir arada sunuyor. Şehir içi elektrikli ve hibrit otobüs filoları için geliştirilen, aracın tüm akslarında kullanabilecek şekilde tasarlanan seri; aks başına 8,1 tona kadar artırılmış yük kapasitesi, elektrikli araç torku için dizayn edilmiş düzenli aşınmaya sahip yapısı ile elektrikli ve hibrit otobüsler için maksimum güvenlik ve konfor vadediyor.


Pirelli marka kamyon, otobüs, tarım ve iş makinesi lastiklerinin lisanslı üreticisi Prometeon, şehir içi elektrikli ve hibrit otobüs filoları için geliştirdiği aracın tüm akslarında kullanabilen “MC:01 e-URBAN” serisiyle artırılmış konfor, düzenli aşınma ve maksimum güvenlik vadediyor.

Bir önceki nesle göre dönme direncinde %10 azalma


Kullanım ömrü boyunca düzenli aşınmayı artırmak için ek zemin temas basıncı ile optimize edilmiş bir tabana sahip MC-01 e-URBAN serisi, üçlü sandviç kuşaklarıyla; artırılmış düzenli aşınma ve daha uzun lastik ömrünün yanı sıra kaplanabilir olması ve üstün direksiyon hakimiyeti ile güvenlik ve performansı bir arada sunuyor.

Serinin bir önceki versiyonuna göre yakıt verimliliği ve CO2 emisyonlarında da önemli bir iyileştirme sağlanırken, dönme direncinde de %10'luk bir azalma gerçekleşti. Aynı zamanda daha konforlu bir sürüş deneyimi sunan seri, düşük gürültü seviyesi (69dB) ile de rakiplerine kıyasla üstünlük sağlıyor.

Çift katmanlı taban bileşimi ile her türlü zeminde yüksek tutunma


Pirelli patentli, yüksek silikalı hamur içeriğiyle ıslak zeminlerde maksimum tutunma gerçekleştirebilen lastikler, daha düşük dönme direnci ve yapısal bütünlük için düşük ısı oluşturan yapısıyla en düşük sıcaklıklarda dahi tutunma ve performanstan ödün vermiyor.

Pirelli patentli altıgen topuk teli tasarım ise daha kolay montaj için yüksek esneklik ve kolay kaplanabilirliği bir arada sunuyor.

Serinin geliştirilen özellikleri

Serinin yük kapasitesi geliştirme ile birlikte 7,7 tondan 8,1 tona çıkarılırken, dönme direnci azaltılarak etiket değeri C’den B‘ye yükseltildi. Ek kauçuklu yeni yapısı ve geliştirilen yanak tasarımı ile daha sağlam ve uzun lastik ömrü elde edildi.

Özellikle elektrikli araç torkuna göre geliştirilmiş düzensiz aşınmayı engelleyen yapısı ile artırılmış konfor ve daha uzun kullanım ömrünü bir arada sunuyor.

Seri ayrıca, tüm mevsimlerde yüksek güvenlik sağlayan, ulusal kış lastiği yasaları ile uyumlu “3PMSF” etiketine sahip bulunuyor.

 

Bu haber 7100 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
AB, 2027’nin sonuna kadar Rusya'dan gaz alımını sonlandıracak ... 04.12.2025
Bakan Bayraktar: “Maden ihracatımız 6 milyar doları aşacak”... 04.12.2025
Tur Transit Lojistik, 45. yılını yeni MAN araç yatırımıyla taçlandırdı... 04.12.2025
Rusya'nın petrol ve doğal gaz gelirleri kasımda % 33,8 düştü... 04.12.2025
En Yakıt’tan Aralık’ta Avantajlı Yolculuk Fırsatı... 04.12.2025
Tekser, ISK-SODEX 2025 Fuarında Bir Kez Daha Boy Gösterdi!... 04.12.2025
Brisa’dan “Kışa Güvenli Hazırlık” Çağrısı... 04.12.2025
Rosatom'un Novolakskaya RES'inden Rusya Birleşik Elektrik Şebekesine Elektrik Verilmeye Başlandı ... 04.12.2025
Elektrikli Araçlarla Lojistik Dönüşümü Türkiye Ne Kadar Hazır?... 04.12.2025
Gözde Avcıoğlu Avdel, CMS Jant’a CIDO – OT/IT Direktörü Olarak Atandı... 04.12.2025
Beta Enerji, Engelliler Spor Kulübü’ne 3. Kez İsim Sponsoru Oldu... 04.12.2025
BOTAŞ, enerji şirketleri ENI ve SEFE ile iki uzun dönemli LNG anlaşması imzaladı... 04.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.