|
Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları Brisa, pandemi sürecinde bayi deneyimini kuvvetlendirdi Güncelleme :09.06.2021Brisa, pandemi döneminde hem web sitesi hem de mobil uygulama olarak oluşturduğu ve bayilerin ihtiyaç duydukları tüm bilgilere ulaşabildikleri “Brisalıyız.biz” ile bayilerin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Brisa ile bayileri arasında köprü görevi gören platformda aynı zamanda canlı yayın etkinlikleri, soru cevaplar, interaktif yarışmalar, bayilerin örnek uygulamaları ve kampanyalar da eş zamanlı olarak paylaşılıyor. Böylece bayi sahipleri, bayi çalışanları ve Brisa arasında sağlanan etkileşim ile motivasyon kazandırmak ve bağları kuvvetlendirmek hedefleniyor. Bu sayede müşteri deneyiminde de gelişme sağlanıyor.Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, müşterilerine, iş ortaklarına ve sektöre lastiğin ötesinde hizmetler kazandırmaya ve bayilerine sunduğu değerler paketini müşteri deneyimini mükemmelleştirecek şekilde geliştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda pandemi döneminde çevik bir yaklaşımla web sitesi ve mobil uygulama olarak hayata geçirdiği Brisalıyız.biz ile bayilerinin hayatını kolaylaştırıyor. Brisa ile bayileri arasında köprü kuran ortak bir iletişim, haber ve bilgi platformu olan Brisalıyız.biz, tüm süreçlerin sıkı bir şekilde takip edilmesine, ihtiyaç duyulan tüm bilgilere kolaylıkla ulaşmaya ve pratik bir şekilde iletişim kurulmasına imkân sağlıyor. Platformda ayrıca motivasyonu ve etkileşimi canlı tutmak üzere canlı yayın etkinlikleri, soru cevaplar, interaktif yarışmalar, bayilerin örnek uygulamaları ve kampanya uygulamalarına da yer veriliyor.
|
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |