Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Brisa’nın Lastik Para uygulaması bayi ve müşteri deneyimini geliştiriyor

Güncelleme :12.06.2021

 Brisa, sektördeki öncü uygulamalarından biri olan Lastik Para ile bayilerine ve dolayısıyla müşterilerine değer katan yaklaşımını sürdürüyor, müşteri deneyimini geliştiriyor. Bayiler için lastik satın aldıkça hak edişlerinin arttığı bir fon oluşturan bu uygulama ile Brisa, yüksek performans gösteren bayilerinin çabalarının karşılık bulmasını ve işlerini kolaylaştırmayı hedefliyor. Lastik Para  kaynağı ile bayiye özel ya da bölgesel hediye çeki, promosyon kampanyaları, kurumsal kimlik iyileştirme, dijital pazarlama yatırımı, mobil araç alımı gibi uygulamalar gerçekleştirilmesi hedefleniyor.

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, müşterilerine, iş ortaklarına ve sektöre lastiğin ötesinde hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda 2020 yılında başlattığı, lastik aldıkça hak edişlerin arttığı Lastik Para uygulaması ile iş ortaklarına değer katmayı, müşteri deneyimini geliştirmeyi hedefliyor. Ayrıca LastikPara’nın yüklendiği Brisalıyız kartlarla Brisa bayileri farklı markalarda ve sektörlerde avantajlı fiyatlarla satın alma faydası sağlayıp, Brisa çatısı altında olmanın ayrıcalığını yaşıyor. 

2020 yılında, 200 Brisa bayisi Lastik Para uygulamasına katıldı; oluşturulan fonlarla son tüketiciye yönelik hediye çeki, Covid önlemleri, promosyon kampanyası, dijital pazarlama yatırımı, kurumsal kimlik iyileştirme gibi başlıklarda 750’nin üzerinde Lastik Para uygulaması gerçekleşti. Bunlar haricinde bayiler, mobil araç alımı, müşteri bekleme alanı iyileştirme, kurumsal kimlik iyileştirme uygulamaları yapabiliyorlar. Lastik Para uygulamasının 2021 ajandasında ise bölgesel ve merkezi kampanyalar var. 

Bayilerinin işine değer katan bu uygulama ile ilgili Brisa Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı Evren Güzel, “Günümüz koşullarında müşteri beklentilerindeki hızlı bir değişim ile karşı karşıyayız. 1300’ü aşkın satış noktasından oluşan bayi ağımızla birlikte değişen ihtiyaçlara yönelik yenilikçi uygulamaları hayata geçirmek için çalışıyoruz. Lastik Para uygulamamızla birlikte, iş ortaklarımızı müşteri deneyimini iyileştirecek uygulamalar tasarlama konusunda teşvik ediyoruz. Lastik Para aynı zamanda mağazalarımızda sunduğumuz hizmet kalitesini yükseltmek, yüksek performans gösteren ürünlerimizi tanıtmak, müşteri nezdinde değer yaratan kampanyalar tasarlamak, dijital yatırımlarımızı artırmak ve hizmet noktalarımızın kurumsal kimliklerini yenilemek için de çok önemli bir araç. Bu uygulamamızı genişleterek bayilerimize değer katarken, sektörümüze müşteri deneyimi alanında da öncülük etmeyi hedefliyoruz” dedi. 

Bu haber 1612 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
AB, 2027’nin sonuna kadar Rusya'dan gaz alımını sonlandıracak ... 04.12.2025
Bakan Bayraktar: “Maden ihracatımız 6 milyar doları aşacak”... 04.12.2025
Tur Transit Lojistik, 45. yılını yeni MAN araç yatırımıyla taçlandırdı... 04.12.2025
Rusya'nın petrol ve doğal gaz gelirleri kasımda % 33,8 düştü... 04.12.2025
En Yakıt’tan Aralık’ta Avantajlı Yolculuk Fırsatı... 04.12.2025
Tekser, ISK-SODEX 2025 Fuarında Bir Kez Daha Boy Gösterdi!... 04.12.2025
Brisa’dan “Kışa Güvenli Hazırlık” Çağrısı... 04.12.2025
Rosatom'un Novolakskaya RES'inden Rusya Birleşik Elektrik Şebekesine Elektrik Verilmeye Başlandı ... 04.12.2025
Elektrikli Araçlarla Lojistik Dönüşümü Türkiye Ne Kadar Hazır?... 04.12.2025
Gözde Avcıoğlu Avdel, CMS Jant’a CIDO – OT/IT Direktörü Olarak Atandı... 04.12.2025
Beta Enerji, Engelliler Spor Kulübü’ne 3. Kez İsim Sponsoru Oldu... 04.12.2025
BOTAŞ, enerji şirketleri ENI ve SEFE ile iki uzun dönemli LNG anlaşması imzaladı... 04.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.