Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

FIAT’tan Satış Sonrasında Ezber Bozan Uygulama: ‘Akıllı Servis’

Güncelleme :01.11.2023

FIAT, yenilikçi, pratik ve müşteri dostu uygulamalarına bir yenisini daha ekliyor. Art arda devreye aldığı yeni mobilite çözümleriyle müşterilerinin hayatlarını kolaylaştıran FIAT, şimdi de “aracını kullandıkça öde” iş modeliyle çalışan “Akıllı Servis” uygulamasını hayata geçirerek satış sonrası hizmetlerde ezber bozuyor.

Türkiye otomotiv sektöründe bir ilk olan‘Akıllı Servis’ uygulaması ile Egea sahipleri iki yıl boyunca kilometre bazlı sabit fiyatlandırma ve aylık ödeme yöntemiyle, tam kapsamlı yetkili servis hizmeti alabilecekler. 

Müşterilerinin daha teknolojik, akıllı, hayatı kolaylaştıran ve iyi tasarlanmış mobiliteye erişimini sağlamak hedefiyle çalışan FIAT markası, hayata geçirdiği yenilikçi hizmetlerle otomotiv sektörüne yeni soluklar getirmeye devam ediyor. 

FIAT, “aracını kullandıkça öde” fikriyle geliştirdiği “Akıllı Servis” uygulaması ile araç sahiplerinin servis ihtiyaçlarını modern bir anlayışla karşılayarak servis işlemlerinden abonelik yöntemiyle tam kapsamlı şekilde faydalanma imkânı sunmaya başlıyor. 

 FIAT’ın geleceğin satış sonrası mottosuyla devreye aldığı ve satış sonrası hizmetleri yeni bir boyuta taşıyan bu uygulama Türkiye otomotiv sektöründe de bir ilki temsil ediyor. 

 Satış sonrası hizmetlerde benzersiz müşteri deneyimi

 FIAT, 2020 yılında devreye aldığı ve kasko poliçelerinde “Akıllı Fiyatlandırma” dönemini başlatan “Connect Kasko” uygulamasından sonra, şimdi de mekanik servis işlemleri için “Akıllı Servis” çözümünü devreye alarak müşterilerine benzersiz bir satış sonrası deneyimi sunmaya başlıyor. Egea sahiplerine özel olarak geliştirilen “Akıllı Servis” uygulamasıyla geniş bir hizmet yelpazesinde, periyodik bakımlar, ömürlü parçalar (balata, debriyaj vb.) ve tüm mekanik arızalar kapsam dahiline alınarak alışılagelmiş garanti uygulamasının ötesinde bir hizmet sunuluyor. 

 100 kilometrede 79 TL abonelik ücreti, 2 Yıl Sabit Fiyat Avantajı 

 Akıllı servis uygulaması ile, Egea sahipleri, her ay kat ettikleri 100 km başına 79 TL ödeyerek, 2 yıl sabit fiyat garantisiyle öngörülebilir ve avantajlı hizmet alacaklar.

 Akıllı Servis’ten yararlanmak isteyenler, Fiat Connect uygulaması üzerinden kolay ve hızlı bir şekilde paketi satın alabilecek; aylık ödemelerini, uygulamada kayıtlı olan kredi kartı bilgileriyle otomatik ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilecekler. 

 Sistemden yararlanmak isteyen Egea sahipleri, hizmet kapsamı ile ilgili bilgilere FIAT’ın resmî web sitesinden, FIAT Müşteri ilgi merkezinden ve FIAT yetkili servislerinden ulaşabilirler.

Bu haber 4469 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
AB, 2027’nin sonuna kadar Rusya'dan gaz alımını sonlandıracak ... 04.12.2025
Bakan Bayraktar: “Maden ihracatımız 6 milyar doları aşacak”... 04.12.2025
Tur Transit Lojistik, 45. yılını yeni MAN araç yatırımıyla taçlandırdı... 04.12.2025
Rusya'nın petrol ve doğal gaz gelirleri kasımda % 33,8 düştü... 04.12.2025
En Yakıt’tan Aralık’ta Avantajlı Yolculuk Fırsatı... 04.12.2025
Tekser, ISK-SODEX 2025 Fuarında Bir Kez Daha Boy Gösterdi!... 04.12.2025
Brisa’dan “Kışa Güvenli Hazırlık” Çağrısı... 04.12.2025
Rosatom'un Novolakskaya RES'inden Rusya Birleşik Elektrik Şebekesine Elektrik Verilmeye Başlandı ... 04.12.2025
Elektrikli Araçlarla Lojistik Dönüşümü Türkiye Ne Kadar Hazır?... 04.12.2025
Gözde Avcıoğlu Avdel, CMS Jant’a CIDO – OT/IT Direktörü Olarak Atandı... 04.12.2025
Beta Enerji, Engelliler Spor Kulübü’ne 3. Kez İsim Sponsoru Oldu... 04.12.2025
BOTAŞ, enerji şirketleri ENI ve SEFE ile iki uzun dönemli LNG anlaşması imzaladı... 04.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.