Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Pirelli’den Kış Yönetmeliğine Uygun ST01 M+S Dorse Lastiği Türkiye Yollarına Özel Olarak Geliştirildi

Güncelleme :24.01.2014

 Ağır vasıta  lastik pazarındaki liderliğini sürdüren Pirelli, Türkiye yollarına özel olarak geliştirip, İzmit’te ürettiği ST01 M+S dorse lastikleri ile 2014 yılı sonunda uygulamaya geçecek olan M+S yönetmeliğine şimdiden uyum sağlıyor.  Treyler ve semitreyler  için üretilen  Pirelli ST01 M+S lastiği; artırılan kullanım ömrü, düşük yakıt tüketimine katkısı, kaplanabilirlik ve çevre dostu özellikleriyle ekonomi, konfor ve güvenliği bir arada sunuyor.

Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nın kış lastik zorunlulğu ile ilgili yayınladığı genelgede yer alan “Yarı römork ve römorkların frenleme tertibatı bulunan dingilleri üzerindeki tüm lastiklerinin kış lastiği olması zorunluluğu 1 Aralık 2014 tarihinden itibaren aranır” ibaresi ile birlikte 2014 yılında Aralık ayında M+S ibareli lastik kullanımı dorselerde de zorunlu olacak. Pirelli, 2014 yılında yürürlüğe girecek olan bu uygulama için Türkiye yollarına özel olarak geliştirip İzmit’te ürettiği ST01 M+S lastiklerini pazara sundu.

 ST01 M+S, Pirelli’nin sektöründe referans noktası haline gelen 01 serisi lastiklerinin karakteristik özelliklerini taşıyor.  Yenilikçi profili, yapısal özellikleri  (Pirelli patentli çift katlı taban karışımı, bal peteği  topuk yapısı) ve düşük dönme direnci sağlayan yapısı sayesinde yeni ST:01 M+S enerji, konfor ve yakıt ekonomisi sağlıyor. Bünyesinde çevreye zararlı aromatik yağlar bulundurmayan ST:01 M+S de diğer 01 serisi lastikler gibi çevre dostu özellikleriyle rakiplerinden ayrışıyor. Ses seviyesi  olarak da Avrupa Normları limitlerine uygunluk gösteriyor (73 decibel).

ST:01 M+S’in bileşenleri ve yapısı, kullanım ömrü boyunca minimum aşınma ve kış koşullarında mükemmel güvenlik ve performans için tasarlandı.  Yeni ST:01 M+S, +7 derecenin altında ve üstündeki tüm  hava koşullarında bölgesel ve uzun yol (otoyol) kullanımı için ideal çözüm olarak pazara sunuldu.

ST01 M+S, ST01 Base ve Neverending’de olduğu gibi kilometre performansı ve kaplanabilirlik özellikleri açısından geliştirilmiş olup; işletme ve taşıma maliyetleri de göz önüne alınarak  tüm kullanım ömrü boyunca, düşük dönme direnci sayesinde yakıt tasarrufu sağlayacak şekilde tasarlanmıştır.

Teknik Özellikler:

Zigzag kanal yapısı sayesinde daha az taş tutma.

3 kanallı ve bloklu taban deseni sayesinde kış koşullarında ve ıslak zeminde yüksek yol tutuş.

Güçlendirilmiş omuz yapısı sayesinde yanal darbe ve sürtünmelere karşı daha fazla direnç.

Optimize edilmiş taban deseni sayesinde düzenli aşınma ve her mevsimde yüksek performans.

Bu haber 4467 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
AB, 2027’nin sonuna kadar Rusya'dan gaz alımını sonlandıracak ... 04.12.2025
Bakan Bayraktar: “Maden ihracatımız 6 milyar doları aşacak”... 04.12.2025
Tur Transit Lojistik, 45. yılını yeni MAN araç yatırımıyla taçlandırdı... 04.12.2025
Rusya'nın petrol ve doğal gaz gelirleri kasımda % 33,8 düştü... 04.12.2025
En Yakıt’tan Aralık’ta Avantajlı Yolculuk Fırsatı... 04.12.2025
Tekser, ISK-SODEX 2025 Fuarında Bir Kez Daha Boy Gösterdi!... 04.12.2025
Brisa’dan “Kışa Güvenli Hazırlık” Çağrısı... 04.12.2025
Rosatom'un Novolakskaya RES'inden Rusya Birleşik Elektrik Şebekesine Elektrik Verilmeye Başlandı ... 04.12.2025
Elektrikli Araçlarla Lojistik Dönüşümü Türkiye Ne Kadar Hazır?... 04.12.2025
Gözde Avcıoğlu Avdel, CMS Jant’a CIDO – OT/IT Direktörü Olarak Atandı... 04.12.2025
Beta Enerji, Engelliler Spor Kulübü’ne 3. Kez İsim Sponsoru Oldu... 04.12.2025
BOTAŞ, enerji şirketleri ENI ve SEFE ile iki uzun dönemli LNG anlaşması imzaladı... 04.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.