Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa Dağıtım Çağrı Merkezlerinden rekor hızda hizmet: 6,2 milyon çağrı, saniyeler içinde yanıtlandı

Güncelleme :30.05.2025

Sektöre öncü teknolojileri ve insan odaklı çalışma anlayışıyla hareket eden Enerjisa Dağıtım Şirketleri Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ, yılın ilk dört ayında 6,2 milyon çağrıya saniyeler içinde yanıt vererek müşteri iletişiminde erişilebilirlik çıtasını %100’e çıkardı 

‘Herkes için daha iyi bir gelecek’ vizyonuyla sürdürülebilir projelerini hayata geçiren Enerjisa Dağıtım Şirketleri, 2025 yılının ilk dört ayında toplamda 6,2 milyon çağrıya yanıt vererek müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışını sürdürdü. Geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre %7’lik artış gösteren çağrı sayısı, dijitalleşmeye yapılan yatırımlar sayesinde %100 ulaşılabilirlik oranı ile karşılandı. Üç büyük dağıtım bölgesindeki faaliyet alanında kesintisiz müşteri iletişimi sağlayan şirket, özellikle Toroslar bölgesinde artan çağrı hacmine etkin şekilde cevap verirken, Ayedaş ve Başkent EDAŞ bölgelerinde de yüksek cevaplama oranlarına ulaştı.

 Müşteri hizmetlerinde yeni dönem: Sesli Yanıt Sistemi (IVR) Teknolojisi

Müşteri odaklı yaklaşımı ile kesintisiz ve kaliteli enerji için çalışmalarını yürüten şirket 6 Mart 2025’te sesli yanıt sistemi (IVR) teknolojisinde yaptığımız geliştirmeler ile müşterilerine önemli bir kolaylık sağladı. Bu geliştirmeler ile müşteriler çağrı merkezi temsilcisine ulaşmayı beklemeden işlemlerini başlatabilirken, yeni uygulamanın yaygınlaşmasıyla yalnızca iki ayda tüm başvuruların %3’ünün IVR üzerinden alınmaya başlandı. Müşteriler bir tuş ve bir sesli komutla hizmete ulaşabilirken, IVR kanalı kısa sürede telefon ve dağıtım web sitelerinin ardından en çok tercih edilen üçüncü iletişim kanalı oldu. Çağrı merkezlerinin yükünü azaltan yeni uygulama acil veya rutin taleplerde müşterilere daha hızlı bir deneyim hizmeti sağlamayı da başardı.

 Özsürekci ‘’Müşterilerimiz ile temas süremizi dakikalardan saniyelere indirdik’’

İnsan odaklı dönüşüm için dijitalleşmenin şart olduğunu belirten Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Oğuzhan Özsürekci: “Enerjisa Dağıtım Şirketleri olarak 14 ilde 22 milyonu aşkın kişiye hizmet sunuyoruz. Bu büyük sorumluluğu yerine getirirken temel önceliğimiz, her temas noktasında güvenilir, hızlı ve erişilebilir çözümler sunmak. 2025’te yeni geliştirmelerini devreye aldığımız IVR sistemi ve ChatVolt gibi akıllı uygulamalar, müşterilerimize sadece bir tuş ya da sesli komutla işlem yapma imkânı tanıdı. Temas süresini dakikalardan saniyelere indirerek hizmet kalitemizi yeni bir seviyeye taşıdık. Dijital dönüşüm yatırımlarımızı sadece teknolojiyle değil, insan odaklı dönüşümle birlikte yürütüyoruz. Enerjinin sadece bir kaynak değil, yaşamın sürekliliği için güvenilir bir hizmet olduğunun bilinciyle ilerliyoruz.” dedi.

 Dijitalleşme Yatırımıyla Güçlenen Hizmet Ağı 

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, dijital çözümleri müşteri deneyiminin merkezine alarak daha erişilebilir, hızlı ve güvenilir bir hizmet altyapısı sunmaya devam ediyor. Sadece elektrik değil; çözüm, memnuniyet ve güven de sunan şirket, geleceğin hizmet anlayışını bugünden inşa ediyor.

 

Bu haber 76 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Rosatom, Brics Atom Enerjisi Platformu Uzmanlarıyla Düzenlenen Oturuma Katıldı... 31.05.2025
Aygaz 100+ Oktan’ın Yeni Reklamında Yüksek Performans ve İstikrar Öne Çıkıyor... 31.05.2025
İzmir, temiz enerji alanında uluslararası buluşmalara ev sahipliği yaptı... 31.05.2025
Petrol Ofisi Türkiye'nin en değerli akaryakıt markası ... 31.05.2025
Estasyon, Ovolt ve Sharz.net Şarj İstasyonlarında Güçlerini Birleştirdi... 30.05.2025
Perakende Güneşi ödülleri sahiplerini buldu... 30.05.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Sıfır Gibi Motor programı yeni tesisinde müşterilerine daha da hızlı ve kaliteli hizmet sunuyor... 30.05.2025
Milangaz Otogaz’dan 120 TL yakıt puan fırsatı... 30.05.2025
Petrol Ofisi Grubu UTTS'de 2500 istasyona ulaştı... 30.05.2025
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Isuzu CNG Otobüslerle Tanıştı... 30.05.2025
Rosatom Kırgızistan’a Teknesyum-99m Jeneratörleri Tedarik Edecek... 30.05.2025
Astor Enerji, "Türkiye'nin En Güçlü ve En Değerli Markaları" arasında yerini aldı... 30.05.2025
Enerjisa Dağıtım Çağrı Merkezlerinden rekor hızda hizmet: 6,2 milyon çağrı, saniyeler içinde yanıtlandı... 30.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.