Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Goodyear, iş ortakları ile birlikte büyüyor

Güncelleme :24.06.2014

 Dünyanın lider lastik üreticilerinden olan Goodyear, bayi ağını modernleştirmeye devam ediyor. Goodyear, bayi ağının geliştirilmesi kapsamında 20 Haziran’da, uzun yıllardır müşterilerine yüksek performansla hizmet veren Ekşili Bayisini yenileyerek açılışını gerçekleştirdi.

Goodyear, bayilerini yenilemeye ve geliştirmeye yönelik olarak koordine ettiği çalışmalara Bostancı’daki Ekşili Otomotiv ile başladı. 24 yıldır Goodyear bayisi olan Ekşili Otomotiv’in yenilenen mağazası 150  metrekarelik kapalı alana sahip. En son teknolojiye sahip makinalarla donatılan Ekşili Otomotiv tüm sınıflardaki araçlara yüksek kalitede hizmet verecek.

Yenilenen Ekşili Otomotiv bayisinde düzenlenen etkinlikte konuşan Goodyear Türkiye Genel Müdürü Emin Özkan, bayilerinin Goodyear ailesinin önemli bir parçası olduğunu belirterek yenileme  ve geliştirmeye yönelik çalışmalarının devam edeceğini vurguladı. Emin Özkan sözlerine şöyle devam etti; “24 yıldır Goodyear bayisi olan Ekşili Otomotiv’in yenileme çalışmalarının ardından bayimizin uzman çalışanları ile tüketicilerimize daha kaliteli bir hizmet verecek ve daha büyük başarılara imza atacaktır.”

Goodyear Tüketici Lastikleri Direktörü Ersin Özkan ise “Goodyear  olarak iş ortaklarımıza yatırım yapmaya devam ediyoruz. Bayilerimizin satış noktalarındaki yenileme çalışmaları ile, bugüne dek bizleri tercih eden ve başarılı performanslarıyla öne çıkan bayilerimizin işlerini daha da geliştirmelerine destek olmayı hedefliyoruz” dedi. Goodyear’ın sunduğu tüm ürün ve hizmetlerde standart uygulamaları içerecek şekilde "premium" konsepte sahip mağazalar geliştirdiklerini vurgulayan Ersin Özkan, “Bayimizi ziyaret eden her son kullanıcı, ürün ve hizmetlerimizle ilgili doğru ve eksiksiz bilgilere ulaşabilecek. Çeyrek asırdır Goodyear bayisi olan Ekşili Otomotiv, hem lokasyonu ve yönetim ekibi, hem de mevcut ve potansiyel müşteri portföyü ile çok önemli bir iş ortağımızdır. Sahip olduğu bu önemli değerlere ek olarak, bu yenileme çalışmasının bayimizin işine doğrudan ve önemli bir katkısı olacağına inanıyorum” şeklinde konuştu.

Goodyear Bayisi Ekşili Otomotiv’in sahibi Mehmet Öztürk ise “Goodyear Şirketi’nin satış ve pazarlama stratejileri doğrultusunda ve değerli katkıları sayesinde yenilenen mağazamız, tamamen dijital ekipmanlarla donatıldı. Öyle ki mağazamız, tüketicinin, standart bir lastik satış noktasına göre çok daha fazla bilgiye çok daha yalın ve açık bir biçimde, sadece mağazamızın içinde gezinerek ulaşacak şekilde düzenlendi” dedi.

Goodyear, bayilerinin sadece dış görünümünü değil alt yapılarını da yeniliyor. Goodyear bayilerine gelen nihai tüketiciler, ürün, etiketleme, test sonuçları gibi bilgileri kolayca edinebiliyorlar. Bayi personelinin eğitimini gerçekleştirerek, tüketicilerin ilk elden sağlıklı bilgiye ulaşmalarını sağlıyor.

Bu haber 3825 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
AB, 2027’nin sonuna kadar Rusya'dan gaz alımını sonlandıracak ... 04.12.2025
Bakan Bayraktar: “Maden ihracatımız 6 milyar doları aşacak”... 04.12.2025
Tur Transit Lojistik, 45. yılını yeni MAN araç yatırımıyla taçlandırdı... 04.12.2025
Rusya'nın petrol ve doğal gaz gelirleri kasımda % 33,8 düştü... 04.12.2025
En Yakıt’tan Aralık’ta Avantajlı Yolculuk Fırsatı... 04.12.2025
Tekser, ISK-SODEX 2025 Fuarında Bir Kez Daha Boy Gösterdi!... 04.12.2025
Brisa’dan “Kışa Güvenli Hazırlık” Çağrısı... 04.12.2025
Rosatom'un Novolakskaya RES'inden Rusya Birleşik Elektrik Şebekesine Elektrik Verilmeye Başlandı ... 04.12.2025
Elektrikli Araçlarla Lojistik Dönüşümü Türkiye Ne Kadar Hazır?... 04.12.2025
Gözde Avcıoğlu Avdel, CMS Jant’a CIDO – OT/IT Direktörü Olarak Atandı... 04.12.2025
Beta Enerji, Engelliler Spor Kulübü’ne 3. Kez İsim Sponsoru Oldu... 04.12.2025
BOTAŞ, enerji şirketleri ENI ve SEFE ile iki uzun dönemli LNG anlaşması imzaladı... 04.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.