Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Borusan Oto’da “Online Hizmetler” Dönemi Başladı

Güncelleme :27.07.2016

BMW, BMW i, MINI, Land Rover ve Jaguar markalarının satış ve satış sonrası hizmetlerini Türkiye çapında başarıyla sürdüren Borusan Oto, önemli bir dijitalleşme adımı attı. Müşterilerinin hayatını kolaylaştıran “Online Hizmetler”i başlatan Borusan Oto, artık birçok hizmeti tek ekranda sunuyor. Müşteriler otomobilleri ile ilgili kişiselleştirilmiş bilgileri, otomobil geçmişini ve kampanyaları web sitesindeki “Online Hizmetler” bölümünden görebiliyor, bilgisayar, tablet ya da cep telefonundan istediği servis paketini seçip servise gitmeden randevu alabiliyor.  Dijitalleşme konusunda çok önem verdikleri bir projeyi hayata geçirdiklerini belirten Borusan Oto Genel Müdürü Uğur Sakarya, “Web sitemiz üzerinden erişilebilen “Online Hizmetler” sayesinde artık müşterilerimiz otomobiline ait bilgilere tek ekrandan ulaşıp, sunulan işlemleri hızlı ve servislerimize ulaşmalarına gerek kalmadan tamamlayabiliyor. Ayrıca müşterilerimiz servis randevusunu istediği Borusan Oto servis noktasından kendisine uygun saati seçerek alabiliyor ve servis öncesi bakım fiyatlarını da öğrenebiliyor. “Online Hizmetler” ile müşterilerimize kişiselleştirilmiş hizmetleri ve kampanyaları sürekli interaktif bir şekilde sunabileceğiz.” açıklamasını yaptı.

 

BMW, BMW i, MINI, Land Rover ve Jaguar markalarının satış ve satış sonrası hizmetlerini Türkiye çapında başarıyla sürdüren Borusan Oto’da “Online Hizmetler” dönemi başladı. Yeni hizmetle müşteriler artık otomobili ile ilgili tüm bilgileri, kendisine özel kampanyaları, randevu işlemi ve daha birçok hizmeti tek ekrandan görebiliyor.  “Online Hizmetler” ayrıca randevu konusunda müşterilere büyük kolaylık tanırken, servis öncesi bakım fiyatları da hemen öğrenilebiliyor. Borusan Oto’nun internet sitesinde yer alan “Online Hizmetler” bölümüne bilgisayar, cep telefonu ya da tablet üzerinden ulaşılabiliyor.

Yeni hizmetle ilgili açıklamalarda bulunan Borusan Oto Genel Müdürü Uğur Sakarya, “Borusan Oto Online Hizmetler”e müşterilere faydası olacağına inandıkları yeni gelişmeleri ekleyerek uygulamayı sürekli olarak zenginleştirileceklerini belirtti. Uğur Sakarya şu bilgileri verdi: “Çok yakında mobil uygulamamız da tüm bu hizmetleri içerecek şekilde güncellenerek müşterilerimizin hizmetine sunulacak. Mobil uygulamada bu hizmetler ile birlikte markalarımızın aksesuar listeleri görüntülenecek ve tek tuşla yol yardım özellikleri ile müşterilerimizin ihtiyaçlarına ait çözümlere anlık erişim mümkün olacak. Ayrıca, satışta olan kullanılmış otomobillere ait ayrıntıları, fotoğraf ve videolarıyla bu uygulamada görüntülemek ve “fiyat değiştiğinde haber ver” özelliğini kullanmak mümkün olacak. Kısacası amacımız, yakın zamanda sunduğumuz hizmetlerin büyük kısmını müşterilerimizin her an ulaşabileceği bir platforma taşımak ve kişiselleştirilmiş özellikler sayesinde müşterilerimize online platformda da premium bir deneyim yaşatmaktır.”

Genel Müdür Uğur Sakarya, “Borusan Oto Online Hizmetler”in müşterilerimize sunduğu başlıca faydaları arasında otomobiline özel sadakat kampanyalarını görme ve süresi dolmak üzere olan kasko ve garanti uzatımı ile ilgili bildirim alma, tüm Borusan Oto servis noktalarının en erken uygun tarih/saat bilgisini tek ekranda görüntüleyebilme ve alınan randevunun online üzerinden iptali ve güncellenebilmesi yer aldığını da sözlerine ekledi.
 

 

Bu haber 7518 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
AB, 2027’nin sonuna kadar Rusya'dan gaz alımını sonlandıracak ... 04.12.2025
Bakan Bayraktar: “Maden ihracatımız 6 milyar doları aşacak”... 04.12.2025
Tur Transit Lojistik, 45. yılını yeni MAN araç yatırımıyla taçlandırdı... 04.12.2025
Rusya'nın petrol ve doğal gaz gelirleri kasımda % 33,8 düştü... 04.12.2025
En Yakıt’tan Aralık’ta Avantajlı Yolculuk Fırsatı... 04.12.2025
Tekser, ISK-SODEX 2025 Fuarında Bir Kez Daha Boy Gösterdi!... 04.12.2025
Brisa’dan “Kışa Güvenli Hazırlık” Çağrısı... 04.12.2025
Rosatom'un Novolakskaya RES'inden Rusya Birleşik Elektrik Şebekesine Elektrik Verilmeye Başlandı ... 04.12.2025
Elektrikli Araçlarla Lojistik Dönüşümü Türkiye Ne Kadar Hazır?... 04.12.2025
Gözde Avcıoğlu Avdel, CMS Jant’a CIDO – OT/IT Direktörü Olarak Atandı... 04.12.2025
Beta Enerji, Engelliler Spor Kulübü’ne 3. Kez İsim Sponsoru Oldu... 04.12.2025
BOTAŞ, enerji şirketleri ENI ve SEFE ile iki uzun dönemli LNG anlaşması imzaladı... 04.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.