Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Türk’ün Yeni Mobil Uygulaması ‘Daima İleri’ Satış Sonrası Hizmetleri Bir Üst Seviyeye Taşıyor

Güncelleme :09.01.2025

Mercedes-Benz Türk, Satış Sonrası Hizmetlerin uçtan uca dijital dönüşümü çalışmaları kapsamında 'Daima İleri' mobil uygulamasını hayata geçirdi. Türkiye kamyon ve otobüs endüstrisinde şasi bazlı veri sunan uygulama, firma sahipleri ve sürücüler için operasyonel süreçleri kolaylaştırarak hizmet kalitesini artırıyor. Ücretsiz ve tüm işletim sistemleri ile uyumlu olan 'Daima İleri', kamyon ve otobüs müşterilerine kapsamlı bir dijital deneyim sunuyor.

Her alanda üstün performans ve kaliteyi garanti eden ürünleri ve servis hizmetleriyle, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutan Mercedes-Benz Türk, hayata geçirdiği yeniliklerle Satış Sonrası Hizmetlerde de fark yaratmaya devam ediyor. Kamyon ve otobüs endüstrisindeki öncülüğünü teknoloji alanına da yansıtmayı hedefleyen Mercedes-Benz Türk; müşterilerinin araçlarının yetkili servislerdeki son durumu hakkında anlık bilgi sahibi olmasına imkân tanıyor. Mercedes-Benz Türk’ün geliştirdiği yeni ‘Daima İleri’ mobil uygulaması, kamyon ve otobüs firması sahiplerinin, satış sonrası hizmetlerden sorumlu olan yöneticilerin ve şoförlerin satış sonrası hizmet deneyimlerini bir üst seviyeye taşıyor. 

“Daima İleri” Mobil Uygulaması ile Türkiye’nin Şasi Bazlı Servis Takibi Artık Elinizde 

Türkiye kamyon ve otobüs sektöründe müşterinin servis tarihçesini sunan uygulamalar arasında öne çıkan ‘Daima İleri’, kullanıcıların araç filolarını ve servis geçmişlerini görmelerine, güncel kampanyalar hakkında bilgi sahibi olmalarına, servis sözleşmeleri ve uzatılmış garanti paketleri gibi avantajlardan faydalanmalarına olanak tanıyor. 100 binden fazla kişiye ulaşma potansiyeline sahip mobil uygulama hizmet kalitesini artıran diğer özellikleriyle de kullanıcılara operasyonel süreçlerde takip kolaylığı ve verimlilik sağlıyor. Ücretsiz olarak hem kamyon hem de otobüs müşterileri tarafından kullanılabilecek ve tüm işletim sistemleri ile uyumlu şekilde tasarlanan uygulama, Mercedes-Benz Türk’ün çatı şirketi Daimler Truck bünyesinde hem firma sahiplerine hem de sürücülere aynı çatı altından veri sunan ilk mobil uygulama olma özelliğini taşıyor. ‘Daima İleri’ mobil uygulaması şasi bazlı veri göstererek, müşterilerin araçlarının yetkili servislerdeki son durumuna ilişkin anlık bilgi sahibi olmasına imkân tanıyacak.

Bu haber 537 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Ford Ranger, pick-up segmentinin en güçlü oyuncusu olmaya devam ediyor!... 13.02.2025
Küresel petrol arzı ocakta günlük 950 bin varil azaldı... 13.02.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile Sezonun İlk Rallisine İsveç’te Çıkıyor!... 13.02.2025
YASED: Türkiye’ye 11,3 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 13.02.2025
Boltas Trieste’deki Yeni Deposuyla Avrupa’daki Gücünü Artırdı... 13.02.2025
“TREDAŞ Enerjik”, WhatsApp entegrasyonu ile hizmet ağına yeni bir kanal daha ekledi... 13.02.2025
Rosatom 2024 Yılında Yurt Dışında 140'tan Fazla Buluş İçin Patent Aldı... 13.02.2025
CK Enerji Boğaziçi Elektrik, “Gayrimenkulün Enerjisi- 2024”ü Açıkladı... 13.02.2025
Zorlu Enerji’ye Communitas Awards’da Üç Ödül... 13.02.2025
Akfen Grubu Şirketleri İklim Değişikliği Kuruluşu CDP'den Yüksek Not Aldı ... 13.02.2025
Avrupa'nın gaz depolarında doluluğun ay sonunda yüzde 43'e düşmesi bekleniyor... 13.02.2025
Yeni YEKA sahalarının duyuru takvimi öne çekilebilir... 13.02.2025
Mercedes-Benz Türk Bayileri Yeni Actros L’nin Özelliklerini Eğitimlerle Daha Yakından Tanıyor! ... 13.02.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.