Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Sepaş Enerji’den Online Randevu İle Hızlı Hizmet

Güncelleme :14.10.2025

Müşteri hizmetleri merkezlerinde ‘Online Randevu’ sistemiyle sıra beklemeden hizmet dönemi başlatan Sepaş Enerji’nin 2022 yılında hayata geçirdiği ’Online Randevu’ uygulaması bugüne kadar 20 bine yakın müşteri tarafından kullanıldı. Başta Kocaeli olmak üzere Sakarya, Düzce ve Bolu’da yoğun ilgi gören Sepaş Enerji Online Randevu Sistemi, müşterilere sıra beklemeden hizmet alma fırsatı sunuyor.

Bolu, Düzce, Kocaeli ve Sakarya’nın EPDK tarafından yetkilendirilen görevli tedarik şirketi olan ve yaklaşık 2 milyon kişiye hizmet sunan Sepaş Enerji, müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla bölgesindeki tüm Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde devreye aldığı ’Online Randevu’ uygulamasıyla kullanıcılardan yoğun ilgi görüyor. Müşterilerinin şubelerde yaptıkları işlemleri daha planlı yürütebilmelerine olanak sağlayan Sepaş Enerji, uygulamanın başladığı 2022 yılından bu yana 20 bine yakın randevu aldı. Sistem, başta Kocaeli olmak üzere sırasıyla Sakarya, Düzce ve Bolu illerinde en yoğun şekilde tercih edildi. Sepaş Enerji ‘Online Randevu’ sistemine geçişle birlikte günlük işlem sayısının ve nüfus yoğunluğunun fazla olduğu yerlerde, müşterilerine daha hızlı hizmet sunarak hizmet verimliliğini yükseltti. 

Sepaş Enerji müşterilerine daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmayı hedefliyor

Müşterilerin zaman yönetimini önemseyen Sepaş Enerji, ‘Online Randevu’ hizmetiyle, şubelerde sıra bekleme süresini ortadan kaldırarak abonelerine, abonelik işlemlerinde hızlı ve planlı bir deneyim sağlıyor. Bugüne kadar alınan 20 bine yakın randevu, sistemin bölge halkı tarafından benimsendiğinin en somut göstergesi. Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce’de milyonlarca abonesine enerji tedarik eden şirket, dijital çözümlerle kullanıcıların hayatlarını kolaylaştırıyor. Teknolojinin sağladığı kolaylıkları hizmet süreçlerine entegre ederek yoğunluğu daha verimli yönetmeyi ve hizmet kalitesini yükseltmeyi hedefliyor.

Sepaş Enerji müşterileri abonelikleriyle ilgili tüm işlemleri için 'Sepaş Cebinde' mobil uygulaması, çağrı merkezi veya web sitesi aracılığıyla randevu oluşturabiliyor. Müşteriler, online randevu imkanının yanı sıra abonelikleriyle ilgili tüm işlemlerini fiziksel olarak müşteri hizmetleri merkezlerini ziyaret etmeden de dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirebiliyor. 

Bu haber 1053 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Ayedaş, İstanbul Anadolu Yakası’nda kesintisiz enerji çalışmalarını sürdürüyor... 11.11.2025
Yüzde 60 eğimli arazide ilk güneş enerjisi santrali Adana’da... 11.11.2025
Kubilay Polat, Volvo Car Türkiye’de Yeniden Görevde... 11.11.2025
Başkent EDAŞ Ankara’nın Enerji Geleceğine Yatırımlarını Sürdürüyor... 11.11.2025
JED Başkanı Ali Kındap: “Türkiye’nin iklim hedefleri için tek ve en doğru seçenek jeotermal santraller... 11.11.2025
Euromaster’dan Sürücülere Uyarı: “Kış Lastiği Zorunluluktan Öte Güvenli Sürüşün Teminatı”... 11.11.2025
5 - Borusan EnBW Şarj ile otomatik şarj dönemi... 11.11.2025
Siemens Türkiye, Ev Charge Show’da Yeni Nesil Sicharge FLEX’i Sergileyecek... 11.11.2025
Otomotiv endüstrisi ihracatta yoluna tam gaz devam ediyor... 11.11.2025
Rusya: Hindistan, Rus petrolü almaya devam ediyor... 11.11.2025
Enerji Sektörü 15. Türkiye Enerji Zirvesi’nde buluşacak ... 11.11.2025
Ant Lojistik, Scania P460 ile Filosunu Genişletiyor... 11.11.2025
Yeşil Yatırım Holding'den Meta Mobilite Enerji'ye 10 milyon dolarlık yatırım... 11.11.2025
Mercedes-Benz Türk, A Milli Voleybol Takımlarının Resmi Ulaşım Sponsoru Olmaya Devam Ediyor... 11.11.2025
EPDK’dan üretim tesislerine güç artışı için yeni uygulama... 11.11.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.